Dünyasızların ilk izlenimleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi aşağıdaki yorumlarda paylaşın İnsanlık devrilip ölmek yerine her zaman yaptığını yapıyor Özellikle hoşuma giden şey, her bir mekaniğin birbirini nasıl etkilediğiydi RNJesus kurtarmaya mı gelecek yoksa her turda kötü bir beraberlikle boğuşacak mısınız? Kimse bilmiyor Neyse ki Earthless bunu olumlu bir noktaya çeviriyor Peki ya tüm bunlar aniden sona ererse? Dünyasız’ın sorduğu soru bu Yine de Toprak Ana’nın kaybını düşünmenin ağzımda acı bir tat bırakan bir yanı var
Kart YönetimiSavaş sisteminin ayrılmaz bir parçası Isı ve Enerji değerlerinizdir Bunlar belirli gemi yeteneklerinden ve olaylarından etkilenebilir, bu nedenle bunlara karşı ihtiyatlı olduğunuz sürece sorun yaşamazsınız
Başlangıçta, tümü Bilim Kurgu yazarlarının (Asimov, Clarke ve Verne) adını taşıyan 3 başlangıç gemisi arasından seçim yapabileceksiniz
Sonuç ve Son Görüşler Bitiş EkranıDürüst olmak gerekirse Earthless hakkındaki izlenimlerim çoğunlukla olumlu Savaş sıra tabanlı olduğundan, her turda destenizden rastgele birkaç kart çekeceksiniz Isı, hareket ve belirli eylemlerle birikir “Kendimize yeni bir ev bulabilir miyiz?” Ve bugün bu Dünyasız Önizleme’de yapmayı planladığım şey de tam olarak bu
Gemi SınıflarıDeneyiminizi büyük ölçüde etkileyecek bir diğer faktör destenizdeki kartlardır Nükleer silahlar fiilen şah mattır Şu anda yürürlükte olan sistemlerin heyecan verici ve gösterişli olduğunu dürüstçe söyleyebilirim, ancak içerikten yoksundurlar
Earthless’ın hikayesi muhtemelen oyunun en küçük kısmı, ancak en ilginç soruyu da beraberinde getiriyor
Dünyasızın Hikayesi Dünyasız Giriş ÇekimiEarthless muhtemelen oyunlarda bir süredir gördüğüm en kasvetli manzarayla başlıyor Dürüst olmak gerekirse, basit yüzeysel görünümüne rağmen Earthless’in oynanışının birçok yönü var Harita üzerinde anlık bir karar, daha sonra ciddi sonuçlara yol açabilir Her gemi tipinin kendine özel yeteneği vardır
Anlaşılması kolay ama içine daldıkça daha karmaşık hale gelen oyunlardan biri Belirli etkinlikleri seçerek belirli mürettebat üyelerini mutlu edeceksiniz ve bu da onların savaştaki performanslarını artıracaktır Bu seçimin sadece estetik olmadığını ve bir sonraki koşunuzda ne tür bir oyun tarzı kullanmanız gerektiğini aslında büyük ölçüde etkileyeceğini unutmayın
Dünyasızların Savaşı Patron DövüşüEarthless’in haritası roguelike olabilir ancak savaşı ızgara tabanlıdır
Dünya insanlığın beşiğidir
Rakiplerinizi küçümsemeyin Düşman TürüGeminiz tek gemiden oluşan bir donanma olabilir ancak bu onun yenilmez olduğu anlamına gelmez Ancak eninde sonunda Earthless’in hayatımız boyunca bizimle birlikte kalacak, unutulmayan oyunlardan biri haline geleceğinden eminim
Birkaç yıl sonra bu oyunun çok eğlenceli olacağını görebiliyorum, ancak şu an itibariyle yapacak pek bir şey yok Burada doğuyoruz, burada yaşıyoruz, burada üretiyoruz ve sonunda burada ölüyoruz “Her durum için tek bir taktik” yoktur Sadece umut edelim Mevcut temeller sağlamdır Oyuncunun gemisi, kartlarınız, asteroitler ve son olarak farklı düşman türleri
oyun-5
Bu önizleme şuna dayanmaktadır: PC versiyonu ile ilgili Dünyasız Ve morali bozulan mürettebatın ne anlama geldiğini biliyor musun? Doğru, savaşta düşük performans gösterecekler ve bu da geminizin yeteneklerini önemli ölçüde azaltacaktır Beni daha da üzen şey ise bundan 7 ila 8 milyar yıl sonra aynı durumun bizim de başımıza geleceğini birdenbire fark etmem oldu Oyunun temelleri harika Arkasındaki güneş süpernovaya doğru giderken yüzlerce yıldız gemisi Dünya’nın yörüngesinden fırlıyor Haritada vereceğiniz bir kararın savaş ekranında ciddi etkileri olacaktır ve bunun tersi de geçerlidir Bölgeleri temizleyip haritada ilerledikçe mürettebatınızın moralini yükseltecek ya da düşürecek özel etkinliklerle karşılaşacaksınız Karanlık ve yumuşak melodilerden iyimser sentezlere ve aradaki her şeye kadar çeşitlilik gösterir, bu da deneyimi her zaman taze tutar
Söylenen o ki, oynamam gereken yapı çok erken bir yapı
Bu sistemi gerçekten çok seviyorum Tabi nükleer silah kullanamıyorsan Anahtar tarafından sağlandı Takım17 Dijital Hangisinin en uygun olduğuna karar vermek size kalmış
Mürettebat EkranıÖrneğin mürettebatın moral sistemi Ancak söylemesi yapmaktan daha kolay Bu mekaniği seviyorum Aslında her karşılaşmanın üç değişkeni vardır Farklı düşman türleri, onları hafife alırsanız kesinlikle sizi zor durumda bırakacaktır Sonuçta bugün hayatta olan herkes o zamana kadar çoktan ölmüş olacak
Ancak onların taleplerini ve tavsiyelerini sürekli görmezden gelirseniz moralleri bozulur Belirli koşullar çok sayıda potansiyel sonuca yol açabilir
Aslında bu olayı çok fazla düşünmüyoruz Şu anda mevcut olan şey bir veya iki oyun için eğlencelidir, ancak gerçekten hızlı eskimektedir Cevap? Bunun cevabını bulmak oyuncuya kalmış Bir yolunu buluyor!
Earthless’in Oynanışı Dünya Yerleşim HaritasıEarthless kısmen roguelike, kısmen uzay savaş oyunu, kısmen sıra tabanlı strateji ve kısmen mürettebat yönetimi simülatörüdür
Önceden yalnızca size en yakın düşman için endişelenmeniz gerekirken, artık haritanın diğer tarafından takım arkadaşlarını güçlendiren düşman veya benim en nefret ettiğim düşman türü olan Topçu için endişelenmeniz gerekiyor Bu, her karşılaşmada bir belirsizlik havası yaratır Ses tasarımı da aynı şekilde mükemmel Her mekanik, oyunun her yönü, kökenini bu tek soruda bulabilir Bu bakımdan bir nevi satranca benziyor